Aktuality

U vzdělávacích institucí by toto mělo být jednou z hlavních činností všech lektorů a vedení. Pokud škola nemá co publikovat a nemá o čem psát (odborné články, blogy, informační texty), tak působí dojmem, že se aktivně nevěnuje vzdělávacím činnostem a nemá tedy ani co nabídnout svému okolí zadarmo. Nemůže se tedy od ní očekávat ani moc kvalitních informací za peníze.
person
Video marketing se vyplatí – je to investice do budoucnosti své značky a firmy

Video marketing se vyplatí – je to investice do budoucnosti své značky a firmy

Možná to znáte i ze svého firemního prostředí: manager se vrací z porady a oznámí svému týmu, že objevil zázračný nástroj propagace a reklamy s názvem virální video! Ze zasedačky zní vítězoslavně: „Uděláme nízkorozpočtové video, které prorazí na sociálních sítích a budeme slavní a hlavně ušetříme rozpočet na reklamu…“

Přečíst celý článek
person
Čím manažeři provokují?

Čím manažeři provokují?

Většina lidí nemá o manažerech a podnikatelích valné mínění. Když to trochu přeženu, většinu z nich považují za bohaté a při tom nepracující. V horším případě jsou ochotni připustit, že svůj majetek sice nabyli legálně, ale za cenu morálních poklesků. Takový manažer je v očích některých lidí arogantní a prospěchářský člověk, který vždy upřednostňoval své zájmy nad zájmy ostatních.

Přečíst celý článek
person
Odhalte strategický potenciál s EFQM Excellence Model

Odhalte strategický potenciál s EFQM Excellence Model

Dalším z modelů, který na přednáškách (tematických setkáních) ke strategickému managementu zmiňuji jen okrajově, je EFQM Excellence Model. Domnívám se, že reálně si zaslouží více pozornosti ze strany manažerů a podnikatelů, proto ještě volím alespoň formu článku na blogu. Snad bude čtenáře inspirovat k tomu, aby se s modelem seznámili blíže, začali s ním pracovat a využili jej ke svému užitku pro zlepšování, například jako komplementární doplněk konceptu Balanced Scorecard.

Přečíst celý článek
person
Čím manažeři provokují?

Čím manažeři provokují?

Většina lidí nemá o manažerech a podnikatelích valné mínění. Když to trochu přeženu, většinu z nich považují za bohaté a při tom nepracující. V horším případě jsou ochotni připustit, že svůj majetek sice nabyli legálně, ale za cenu morálních poklesků. Takový manažer je v očích některých lidí arogantní a prospěchářský člověk, který vždy upřednostňoval své zájmy nad zájmy ostatních.

Přečíst celý článek
person
Jak s letošní dovolenou?

Jak s letošní dovolenou?

Odpovědi na otázku vyslovenou v titulku našeho blogu mohou být různé. Někteří z nás ji využili k radovánkám na mořských plážích či na toulky po horských velikánech, jiní si ji „vyberou“ k vánočním pobytům nebo si ji ponechávají na jarní prázdniny. Otazníky kolem letošní dovolené však mohou nastat ve všech případech.

Přečíst celý článek
person
Cesta k produktivitě není neznámá

Cesta k produktivitě není neznámá

Produktivita je zaklínadlo, kterým se ohání každý, kdo má jen trochu odpovědnost za výsledky podřízených nebo své vlastní. Velmi dobře dokáže rozdávat rady a návody, jak úkol vyřešit, kdy s ním začít, na koho se obrátit a hlavně, jak ho zpracovat. Jenže velmi často jde o univerzální návody, které jsou tak notoricky známé, že už jim lidé přestávají věřit a berou je jako naučené fráze, nad kterými v tom lepším případě jen povytahují obočí. On totiž neexistuje žádný jeden univerzální nástroj nebo kniha, které by vyřešili problémy s (ne)produktivitou nebo (ne)efektivitou.

Přečíst celý článek
person
5 rad jak neproflákat svoji pracovní dobu aneb Time management pro začátečník

5 rad jak neproflákat svoji pracovní dobu aneb Time management pro začátečník

Time management je dovednost, kterou si chce osvojit každý. Jenže to má háček. Úspěšné osvojení a používání této dovednosti předpokládá pozitivní postoj. Ale čím začít? Co když to nepůjde? Znovu připomínám, chce to pozitivní postoj. Takže ono to nakonec půjde, začněte tím, co z daného úkolu umíte nejlépe nebo je nejsnazší. A kdyby přeci jen nepomohla takováto sebemotivace, nabízím vám 5 kroků, které vám mohou pomoci s organizací pracovního času pomoci. 

Přečíst celý článek
person
Řízení a „náklady mrtvé váhy“

Řízení a „náklady mrtvé váhy“

Náklady mrtvé váhy označují výdaje či ztráty příjmů vyvolané nevhodným, ale i přebujelým řízením, ať již ekonomiky nebo podniku. Obrazně je lze přirovnat ke vnitřnímu  „tření“, kterým ekonomika či firma ztrácí část svých zdrojů. Společným jmenovatelem těchto nákladů bývá, že ti, kdo je vytvářejí, si jejich vznik nebo jeho příčiny neuvědomují, případně jim na nich nezáleží. 

Přečíst celý článek

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.