Dnes, 20. 2. 2020 u nás proběhl seminář, který jsme pořádali ve spolupráci s Ústavem práva a právní vědy, na téma: Strategický management: Jak vytvořit konkurenceschopnou strategii firmy. Lektorem semináře byl doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc., autor desítek knih a školení v oblasti strategického managementu a rozvoje značky.
Úvod semináře provázelo seznámení s podnikovou strategií a strategickým managementem obecně. Jan Urban uváděl reálné poznatky ze své bohaté praxe, které vykládal svým specifickým humorem i vážnou formou. Prvním velkým tématem byly předpoklady v rámci úspěšné strategie – tzn. předpověď budoucího vývoje, pozitivní a negativní vymezení strategie, zdůvodnění strategických cílů, jásná a srozumitelná povaha strategie.
Dalším tématem byly příklady úspěšných a neúspěšných strategií, např. strategie firmy Under Armor, příběh firmy Nokia, chybné rozhodnutí firmy Coca-Cola. Dále jste se mohli seznámit s pojmy a principy strategického managementu, strategického růstu a analýzy a tvorby firemní strategie.
doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.
Ohlasy ze semináře:
Tomáš Javora, Praha, PPC specialista a poradce
Pozitiva: Skvělý zážitek, jako největší pozitivum vnímám reálné příklady z praxe a jedinečné know-how.
Negativa: Seminář trval něco přes 3 hodiny, klidně by mohl být i delší.
Filip Vrba, Praha, Logistika
Pozitiva: Určitě bych rád vyzdvihl odbornost lektora, kterou jsem popravdě až takovou nečekal, téma bylo opravdu moc zajímavé a jsem moc rád, že jsem se semináře zúčastnil.
Negativa: Nic mě nenapadá.
Tomáš Holub, Říčany u Prahy, HR oddělení
Pozitiva: Jednoznačné výklad lektora, který byl skvělý. Semináře a odborné kurzy navštěvuji poměrné často, ale tento bych určitě doporučil. Největší přínos? Asi jiný pohled na strategický management, který jsem opravdu nečekal.
Negativa: Ocenil bych trochu více občerstvení.
Další semináře, které chystáme naleznete ZDE