Bc. Jan Brodský DiS.

Absolvent VŠ oboru Mezinárodní vztahy a Vyšší odborné školy Veřejnoprávní. Po několika letech na manažerských pozicích v komerční sféře působil od počátku roku 2009 do srpna 2013 v Institutu pro veřejnou správu Praha, organizaci, která se zaměřuje na vzdělávání úředníků a zaměstnanců české veřejné správy, kde měl na starosti právě zajištění a organizaci mnoha typů akcí. Působil také na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a zároveň je absolventem několika kurzů Diplomatické akademie. Je autorem desítek školení a odborných seminářů na klíč pro klientelu ve veřejné správě i komerčním sektoru a autorem nebo spolupracovníkem na dvou knihách. Zabývá se problematikou managementu, time managementu, diplomatického, obchodního a společenského protokolu. Od roku 2010 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a od roku 2013 se stal lektorem European Business School SE.
person
Není manažer jako manažer

Není manažer jako manažer

Není manažer jako manažer. Znám pár lidí, pro které je zásadní, aby vůbec přijali nějakou pracovní nabídku, mít na vizitce napsáno slovo „manažer“. Bez ohledu na to, co práce obnáší a bez ohledu na to, jestli jsou schopni na dané pozici uspět. Jenže to by mělo být tím základním kritériem. Úkolem každého správného manažera nebo šéfa je, aby dobře zvládal svoji práci, měl o ní přehled, uměl poradit svým podřízeným, podpořit je a motivovat. Měl by myslet konstruktivně, nestresovat sebe ani své okolí, a to vše bez ohledu na obor, v němž pracuje. Pokud zastáváte nějakou manažerskou pozici, nebo se na to usilovně připravujete, zkuste nad následujícími řádky přemýšlet jako nad inspirací. Jestliže jste naopak v pozici podřízeného, zkuste otestovat, jak dobré manažerské schopnosti má váš šéf.

Přečíst celý článek
person
Paradoxy efektivity

Paradoxy efektivity

Češi jsou v efektivitě práce podprůměrní, tvrdí Eurostat, tedy Evropský statistický úřad. Rozhodně nepovažuji veškeré zprávy z „Evropy“ za mantru a už vůbec nevnímám různá evropská nařízení a hodnotící zprávy automaticky jako nezpochybnitelnou pravdu. Ale tomuto tvrzení by se mi nějak podvědomě snadno věřilo, i kdybych neměl v ruce čísla. Jenže já je mám. 

Přečíst celý článek
person
Čím manažeři provokují?

Čím manažeři provokují?

Většina lidí nemá o manažerech a podnikatelích valné mínění. Když to trochu přeženu, většinu z nich považují za bohaté a při tom nepracující. V horším případě jsou ochotni připustit, že svůj majetek sice nabyli legálně, ale za cenu morálních poklesků. Takový manažer je v očích některých lidí arogantní a prospěchářský člověk, který vždy upřednostňoval své zájmy nad zájmy ostatních.

Přečíst celý článek
person
Čím manažeři provokují?

Čím manažeři provokují?

Většina lidí nemá o manažerech a podnikatelích valné mínění. Když to trochu přeženu, většinu z nich považují za bohaté a při tom nepracující. V horším případě jsou ochotni připustit, že svůj majetek sice nabyli legálně, ale za cenu morálních poklesků. Takový manažer je v očích některých lidí arogantní a prospěchářský člověk, který vždy upřednostňoval své zájmy nad zájmy ostatních.

Přečíst celý článek
person
Cesta k produktivitě není neznámá

Cesta k produktivitě není neznámá

Produktivita je zaklínadlo, kterým se ohání každý, kdo má jen trochu odpovědnost za výsledky podřízených nebo své vlastní. Velmi dobře dokáže rozdávat rady a návody, jak úkol vyřešit, kdy s ním začít, na koho se obrátit a hlavně, jak ho zpracovat. Jenže velmi často jde o univerzální návody, které jsou tak notoricky známé, že už jim lidé přestávají věřit a berou je jako naučené fráze, nad kterými v tom lepším případě jen povytahují obočí. On totiž neexistuje žádný jeden univerzální nástroj nebo kniha, které by vyřešili problémy s (ne)produktivitou nebo (ne)efektivitou.

Přečíst celý článek
person
5 rad jak neproflákat svoji pracovní dobu aneb Time management pro začátečník

5 rad jak neproflákat svoji pracovní dobu aneb Time management pro začátečník

Time management je dovednost, kterou si chce osvojit každý. Jenže to má háček. Úspěšné osvojení a používání této dovednosti předpokládá pozitivní postoj. Ale čím začít? Co když to nepůjde? Znovu připomínám, chce to pozitivní postoj. Takže ono to nakonec půjde, začněte tím, co z daného úkolu umíte nejlépe nebo je nejsnazší. A kdyby přeci jen nepomohla takováto sebemotivace, nabízím vám 5 kroků, které vám mohou pomoci s organizací pracovního času pomoci. 

Přečíst celý článek
person
Peklo v práci

Peklo v práci

Vlna veder vrcholí, venkovní teploty atakují pomalu čtyřicítku a lidé mají přirozenou tendenci chránit organismus. Je to samozřejmě v pořádku, ale záleží na přístupu. Pokud totiž v tomto počasí zároveň musíte chodit do práce, je zapotřebí dodržovat určitá pravidla. To základní pravidlo je jednoduché – zaměstnání není pláž, zahrada ani sportoviště.

Přečíst celý článek
person
KAŽDÝ VOJÁK V TORNĚ TŘÍMÁ MARŠÁLSKOU HŮL

KAŽDÝ VOJÁK V TORNĚ TŘÍMÁ MARŠÁLSKOU HŮL

Slavný francouzský vojevůdce Napoleon Bonaparte kdysi říkal, že každý voják má v torně maršálskou hůl. Možná tím položil základní kámen dnešnímu směřování myšlení zaměstnanců, kteří si z této myšlenky nevzali její podstatu, ale pouze tu tezi, ke které se následně upínají. Kam tedy směřuje myšlení českých zaměstnanců? Je dvojí.

Přečíst celý článek

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.