Program
- Sociální sítě - definice, jak je správně vnímat a chápat
- Content marketing – strategie, jak vytvářet atraktivní obsah dle své komunikační strategie
- Jak fungují algoritmy zobrazující obsah na sociálních sítích
- Facebook – skupiny, firemní stránky a placená reklama
- LinkedIn – nástroj pro obchodníky a personalisty, medium pro odborné debaty
- Instagram – jak vytvářet vizuály, které zaujmou, píšeme hashtagy, oslovujeme influencery
- YouTube – jak si udělat svůj kanál, co funguje a nefunguje a proč
- Twitter – nástroj pro PR aktivity
- Na co si dávat pozor na sociálních sítích – rizika a negativa
Cílová skupina
- Freelenceři a lidé na volné noze podnikající v oblasti marketingu
- Začátečníci a pokročilí v oblasti sociálních sítí
- Marketéři, kteří si chtějí rozšířit své obzory
- Všichni, kdo chtějí porozumět a využít sociální sítě na maximum
Benefity
- catering (bohaté občerstvení, výborná káva, ochucené nápoje, něco malého k jídlu, atd.)
- unikátně vystavený vlastní certifikát o absolvování semináře
- dárkové předměty Ústavu práva a právní vědy a European Business School
- voucher na studium, tematické brožury, slevy na naše služby a další
- jedinečné know-how
- materiály, brožury GDPR
Registrace a účastnický poplatek
- K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se na seminář předem registrovat.
- Pro rezervaci na seminář vyplňte a odešlete přihlášku.
- Účastnický poplatek činí 1 490 Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú. 232414755/0300, do zprávy pro příjemce doplňte název firmy či jméno fyzické osoby.
Organizace a pravidla
- Zaslaná přihláška na seminář je závazná.
- V případě odhlášení účasti 3 až 14 pracovních dní před konáním semináře vracíme zpět 50% účastnického poplatku. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 50% účastnického poplatku
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na semináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Během semináře není povoleno pořizovat vlastní audio ani videozáznam.
- Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotografií a videozáznamu ze strany pořadatele semináře.
Doplňující informace
- Pořadatel semináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel semináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky semináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému semináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
- podatelna@ebschool.cz
Jak seminář hodnotí ti, kteří jej absolvovali před Vámi?
98%
zúčastněných by seminář doporučilo svým kolegům
100%
odbornost lektora
9,5/10
průměrné hodnocení semináře