Program

  • Sociální sítě - definice, jak je správně vnímat a chápat
  • Content marketing – strategie, jak vytvářet atraktivní obsah dle své komunikační strategie
  • Jak fungují algoritmy zobrazující obsah na sociálních sítích
  • Facebook – skupiny, firemní stránky a placená reklama
  • LinkedIn – nástroj pro obchodníky a personalisty, medium pro odborné debaty
  • Instagram – jak vytvářet vizuály, které zaujmou, píšeme hashtagy, oslovujeme influencery
  • YouTube – jak si udělat svůj kanál, co funguje a nefunguje a proč
  • Twitter – nástroj pro PR aktivity
  • Na co si dávat pozor na sociálních sítích – rizika a negativa

 

Cílová skupina

  • Freelenceři a lidé na volné noze podnikající v oblasti marketingu
  • Začátečníci a pokročilí v oblasti sociálních sítí
  • Marketéři, kteří si chtějí rozšířit své obzory
  • Všichni, kdo chtějí porozumět a využít sociální sítě na maximum

 

Benefity

  • catering (bohaté občerstvení, výborná káva, ochucené nápoje, něco malého k jídlu, atd.)
  • unikátně vystavený vlastní certifikát o absolvování semináře
  • dárkové předměty Ústavu práva a právní vědy a European Business School
  • voucher na studium, tematické brožury, slevy na naše služby a další
  • jedinečné know-how
  • materiály, brožury GDPR

 

 

Registrace a účastnický poplatek

  • K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se na seminář předem registrovat.
  • Pro rezervaci na seminář vyplňte a odešlete přihlášku.
  • Účastnický poplatek činí 1 490 Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí  být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú. 232414755/0300, do zprávy pro příjemce doplňte název firmy či jméno fyzické osoby.

 

Organizace a pravidla

  • Zaslaná přihláška na seminář je závazná.
  • V případě odhlášení účasti 3 až 14 pracovních dní před konáním semináře vracíme zpět 50% účastnického poplatku. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 50% účastnického poplatku
  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na semináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
  • Během semináře není povoleno pořizovat vlastní audio ani videozáznam.
  • Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotografií a videozáznamu ze strany pořadatele semináře.

 

Doplňující informace

  • Pořadatel semináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel semináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky semináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

  • Máte dotaz k připravovanému semináři? Neváhejte se na nás obrátit.
  • +420 224 247 011
  • podatelna@ebschool.cz

 

Jak seminář hodnotí ti, kteří jej absolvovali před Vámi?

98% zúčastněných by seminář doporučilo svým kolegům
100% odbornost lektora
9,5/10 průměrné hodnocení semináře