Ing. David Šimák
Působí jako expertní poradce v oblasti komunikace a řízení značek. Několik let byl nezávislým konzultantem, dnes je partnerem ve společnosti Idealisti. Jeho specializací je oblast brand experience a spotřebitelské trendy. Svou profesní kariéru začínal jako redaktor časopisu pro mladé na počátku devadesátých let. Odtud se přes krátkou praxi v IT dostal do světa reklamy, kde se postupně dostal z pozice copywritera (Men on the Moon, TBWA) do funkce Strategic Plannera (Thamesdown CZ). Působil i jako redaktor týdeníku Marketing&Media. Je absolventem VŠE Praha. Pracoval pro mnoho značek z nejrůznějších oborů – od piva až po finanční služby. Jeho práce získaly i několik ocenění (Stříbrná EFFIE 1998 za spot „Budvar – Soudcem je chuť“, Zlatá EFFIE 2001 za spot „Budvar – Jdeme na pivo“, cena Unie vydavatelů Effie 2004 za kampaň „Stará myslivecká – Pořád s vámi“). O marketingu a brand managementu přednáší na konferencích (IAC 2011, BrandMixer 2013, Festival ČIN 2012, GetSocial 2012) i ho vyučuje a školí pro organizace a firmy (Orangefactory Praha, Mendelova universita Brno, SIA, Top Vision, Technologické centrum AV, Obchodní zastoupení pro Valonsko a Brusel, EMCM, Cleverlance, Helma 365, PROUD...). Od roku 2015 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE v oblasti modulů vztahujících se k Public Relations a strategickému a internetovému marketingu.