- Co je to kultura?
- Kulturní dimenze v byznys kontextu
- GLOBE model
- Dilemata a styly managementu
- Interkulturní studie a mezikulturní analýzy
- Lídři, kultura, komunikace
- Strategické dopady
- Kulturní inteligence
- Interkulturní kompetence
Pohyb lidí (a pracovní síly) napříč státy i kontinenty není nový fenomén, doprovází globalizaci a pomyslné "zkracování vzdáleností". V jisté míře se stal i součástí česko-slovenské společnosti. Při využití pracovní síly (vč. té manažerské) je téma "mezinárodnosti", a tedy střetávání či soužití různých kultur a zvyklostí, denním "chlebíčkem" řady firem, podniků a organizací různých velikostí a rozmanitého zaměření (vč. rodin). Je to i palčivé téma, které v mnohém rozděluje společnost díky všelijakému zamlžování, zkreslování, předsudkům, dobrým i špatným zkušenostem.
Proto je fajn se na téma odlišností v kulturách a dopadů do organizačního a manažerského světa podívat bez velkých emocí a nálepek, z pohledu výzkumů, inspirací, a dovedností, potřebných k lepšímu či méně problémovému zvládnutí tohoto fenoménu.
Během webináře nahlédneme do různých pomyslných dveří, za nimiž lze hledat inspiraci, tipy, hlubší vhled a kontext pro další úvahy, studium i plánování akcí ke komplexnějšímu porozumění a zvládání jednotlivých perspektiv pro fungování v interkulturním kontextu. Webinář není vyčerpávajícím průřezem tématem, ale má sloužit k uvědomění si šíře a hloubky tématu, aby si posluchači/studenti mohli pro sebe vybrat ty, na něž se zaměří a kam (nejprve) napřímí svou pozornost a energii ve svém vlastním studijním, pracovním a podnikatelském kontextu.
U studentů MBA/DBA/MSc. programů třeba na základě studia doporučené literatury (která v češtině chybí), vlastní analýzou kultury apod.
Organizace a pravidla
- Zaslaná přihláška na webinář je závazná.
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním.
Doplňující informace
- Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému semináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
Pro studenty European Business School je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.