Tento cyklus obchodních dovedností je zaměřen na pochopení důležitosti servisu o klienta jako profesionálního způsobu následné péče o budoucí obchod. Zároveň se zde zdůrazňuje osobnost skutečného obchodníka, který dokáže nejen prodat, ale i postarat se, aby produkt, který klient získal, sloužil k jeho užitku. V neposlední řadě je cílem studia překonat v reálu zcela běžný, nicméně nepochopitelný strach a obavu při práci s referencemi a naučit účastníky si správně a hlavně „ ŘÍCI „ o doporučení jako přirozený a efektivní způsob rozvoje potencionálního kmene budoucích klientů.
Obsah modulu:
- Dohoda o následných aktivitách
- Práce s referencemi
- Servis a jeho význam pro další obchod
- Formy, způsoby a typy servisu klienta
- Konkurenční prostředí a jeho vliv na zákazníka ( klienta )
Absolvent tohoto modulu bude schopen: vytvořit si vzor dohody o servisu s klientem, znát způsoby získávání referencí, umět pracovat s referencemi, pochopit smysl a význam servisu pro další obchod, schopen rozeznat formy, způsoby a typy servisu klienta, vnímat rizika ze strany konkurence, umět rozlišovat typy klientů a nastavit jim odpovídající péči, spojit celý obchodní proces v uzavřený kruh.
Mgr. Patrik Spannbauer---
Vyučuje v předmětech Management obchodní schůzky, Argumentace navrženého řešení zákazníkovi, Péče o zákazníka a práce s referencemi a Strategie výběru nových spolupracovníků