Tento cyklus obchodních dovedností je zaměřen na pochopení důležitosti servisu o klienta jako profesionálního způsobu následné péče o budoucí obchod. Zároveň se zde zdůrazňuje osobnost skutečného obchodníka, který dokáže nejen prodat, ale i postarat se, aby produkt, který klient získal, sloužil k jeho užitku. V neposlední řadě je cílem studia překonat v reálu zcela běžný, nicméně nepochopitelný strach a obavu při práci s referencemi a naučit účastníky si správně a hlavně „ ŘÍCI „ o doporučení jako přirozený a efektivní způsob rozvoje potencionálního kmene budoucích klientů.

Obsah modulu:

  • Dohoda o následných aktivitách
  • Práce s referencemi
  • Servis a jeho význam pro další obchod
  • Formy, způsoby a typy servisu klienta
  • Konkurenční prostředí a jeho vliv na zákazníka ( klienta )

Absolvent tohoto modulu bude schopen: vytvořit si vzor dohody o servisu s klientem, znát způsoby získávání referencí, umět pracovat s referencemi, pochopit smysl a význam servisu pro další obchod, schopen rozeznat formy, způsoby a typy servisu klienta, vnímat rizika ze strany konkurence, umět rozlišovat typy klientů a nastavit jim odpovídající péči, spojit celý obchodní proces v uzavřený kruh.

Mgr. Patrik Spannbauer

Mgr. Patrik Spannbauer---

Statutory director at the European Business School SE and lecturer

He lectures in the subjects Business Meeting Management, Argumentation of the Proposed Solution to the Customer, Customer Care and Work with References and Strategies for the Selection of New Employees.