Cílem modulu je umět analyzovat daný segment a zajistit vhodné motivační prvky v rámci vymezených zákonných limitů odměňování ve finančním poradenství a v pojišťovnictví.
Umění vhodného motivování ovlivní vysokou pravděpodobnost růstu v požadovaných oblastech.
Obsahem modulu bude i proces vyhodnocování a strategie pro další období. Znalosti mohou být využity při ovlivnění výsledků, za které každý jednotlivec osobně odpovídá.
Obsah modulu:
Správný výběr vhodného motivačního prvku pro spolupracovníky ve finančním poradenství a pojišťovnictví je velice specifický a velmi obtížný. Přesto je klíčem k úspěchu a zajištění požadovaných výsledků, a to především ve světě finančního a pojišťovacího poradenství . Obsahem tohoto modulu bude naučit se segmentovat cílové skupiny, neboť každá skupina vyžaduje zvolení odlišného přístupu a různé formy odměňování. V modulu si představíme několik modelů motivací i odměňování. Ačkoliv jsou firemní kultury společností v oblasti finančního poradenství i pojišťovnictví téměř srovnatelné, je třeba hledat cesty, jak být pro obchodní partnery transparentnější, zajímavější a dokázat se odlišit. V momentě, kdy zvolíme správnou cestu a dokážeme motivovat cílovou skupinu, efekt jde ruku v ruce se spokojeností s odměňováním spolupracovníků a obchodních partnerů. Zároveň se projeví v očekávaných výsledcích. Modul bude zaměřen nejen na motivování a odměňování externích partnerů, ale i zaměstnanců jak v oblasti finančního poradenství, tak v pojišťovnictví. Zahrnuty budou různé formy spolupráce, počínaje outsorcingem až po strategické aliance a korporace. Bude zahrnuta i spolupráce se sítěmi (networking) a pooly..
Aby firmy dosáhly svých podnikatelských cílů, je třeba, aby dokázaly správně a účelně motivovat a odměňovat svoje spolupracovníky.
- Úvod
- Teorie – modelové příklady
- Segmentace
- Typy odměňování
- Druhy motivace
- Vnější vlivy
- Osobní vlivy
- Závěr