Tomáš Barčík, MBA

Věnuje se strategickému marketingu, komplexnímu řízení značek, manažerskému vzdělávání a rozvoji lidských zdrojů na profesní i osobní úrovni, v současné době pracuje jako Marketingový ředitel skupiny RM Gastro group, Má rozsáhlé zkušenosti s implemVěnuje se strategickému marketingu, komplexnímu řízení značek, manažerskému vzdělávání a rozvoji lidských zdrojů na profesní i osobní úrovni, v současné době pracuje jako Brand Manager v korporátní společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče, je autorem řady článků, studijních textů a publikace na téma marketingové komunikace, strategického marketingu a moderních marketingových metod. Má rozsáhlé zkušenosti s implementací marketingových strategií v komerčním sektoru, veřejné správě a neziskovém sektoru. Vedle marketingové praxe je také certifikovaným koučem.
person
Jak snadno přicházíme o čas u obrazovek

Jak snadno přicházíme o čas u obrazovek

Obrazovky, zejména ty televizní, jsou největším požíračem času, který bychom mohli mnohem kvalitněji věnovat svým blízkým nebo osobnímu rozvoji. Ano, určitě svou pozornost upíráme i na vzdělávací obsah, protože ten je díky „obrazovkám“ v éře screen culturesnadno dostupný, o tom není pochyb. 

Přečíst celý článek

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.