Náplní předmětu je využití informací z úvodní schůzky s klientem při argumentací řešení na následné schůzce, pochopení prodeje užitků nabízeného řešení pro klienta, rozdíl v prodeji parametrů a vlastností produktu apod.

Navazuje pak trénink uzavíracích technik, rozlišení a detekce kupních signálů, práce s námitkami klienta a samotný proces uzavření obchodu včetně pochopení důležitosti servisu o klienta jako profesionálního způsobu následné péče o budoucí obchod. Zároveň se zde zdůrazňuje osobnost skutečného obchodníka, který dokáže nejen prodat, ale i postarat se, aby produkt, který klient získal, sloužil k jeho užitku.

Obsah modulu:

Způsoby prodeje (parametr, vlastnost, užitek), prezentační kolečko

Uzavírací techniky

Námitky a práce s nimi

Typologie zákazníků

Kupní signály

Mgr. Patrik Spannbauer

Mgr. Patrik Spannbauer

Statutární ředitel na European Business School SE a lektor na Ústavu práva a právní vědy, o.p.s.

Vyučuje v předmětech Management obchodní schůzky, Argumentace navrženého řešení zákazníkovi, Péče o zákazníka a práce s referencemi a Strategie výběru nových spolupracovníků