
PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Disponuje praktickými zkušenostmi z různých pozic a stáží v Českém olympijském výboru, v marketingové agentuře Concept One (dříve Event concept), v agentuře Sport Invest a v Českém svazu karate JKA. Dále spolupracoval na vybraných projektech společnosti BPA Sport marketing a 3E Praha Engineering. Svojí odbornou činnost zaměřuje na sportovní marketing, moderní marketingovou komunikaci ve sportu, sportovní celebrity a jejich využití v marketingu, sportovní značky, značky sportovců, sponzoring, sportovní public relations, moderní leadership a management ve sportovních organizacích. Aktuálně přednáší pro Fakultu tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v rámci studijního programu Management tělesné výchovy a sportu, dále pro Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v rámci LL.M. programu Sportovní právo. Aktivně se účastní odborných konferencí a je autorem či spoluautorem několika publikací a odborných článků v oblasti sportovního managementu a marketingu. Na Ústavu práva a právní vědy o.p.s vyučuje předměty Sportovní marketing a Management a ekonomika sportu.