Vít Baloušek

Vystudoval gymnasium. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Je lektorem marketingového vzdělávání CIMA, certifikace platná pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy– školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe. Specialisuje se na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“ http://knihy.cpress.cz/zijte-a-myslete-kreativne.html Od roku 2015 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde vyučuje jako garant moduly v programu MBA Public Relations a Marketing.
person
Video marketing se vyplatí – je to investice do budoucnosti své značky a firmy

Video marketing se vyplatí – je to investice do budoucnosti své značky a firmy

Možná to znáte i ze svého firemního prostředí: manager se vrací z porady a oznámí svému týmu, že objevil zázračný nástroj propagace a reklamy s názvem virální video! Ze zasedačky zní vítězoslavně: „Uděláme nízkorozpočtové video, které prorazí na sociálních sítích a budeme slavní a hlavně ušetříme rozpočet na reklamu…“

Přečíst celý článek

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.